Když jsem odešel začátkem roku 2014 z pozice obchodního ředitele jedné firmy, chtěl jsem si hlavně odpočinout a věnovat se rodině. Měl jsem vizi o založení malé agentury, která bude inzertně zastupovat noviny a časopisy. Při loučení s tehdejšími obchodními partnery mne oslovil majitel tiskárny Profi-tisk group Tomáš Vebr, který dělal Zpravodaj města Písku a právě získal zakázku na časopis Olomouckého kraje. Potřeboval tým, jenž by dokázal zajistit vydavatelský servis a regionální inzerci. Slovo dalo slovo a na apríla 2014 jsme založili společné Regionální vydavatelství.
Po čtyřech měsících jsme získali první vlastní zakázku na vydávání měsíčníku Boleslavan. Od ledna 2015 jsme přidali další zakázky zpravodajů pro jednotlivé radnice a hned v březnu jsme spustili první vlastní projekt – Magazín Váš Zlín. Zajímavé je, že jej celou dobu vydáváme v černých číslech.
Na podzim 2015 jsme získali zakázku na tvorbu novin Středočeského kraje – Středočech. To bylo obrovské sousto. Do zakázky jsme se pustili s obrovskou energií s tím, že buď padneme na kolena, nebo nás to nakopne. Obratem jsme zavedli inzertní okresní mutace a koncept se bezvadně chytil. Byli jsme blíže místním podnikatelům, propagace pro ně byla ekonomicky dostupnější a reálně smysluplnější (málokterá regionální firma by cíleně oslovovala zákazníky v Rakovníku a zároveň v Kutné Hoře). Ověřili jsme si, že jsme schopni vydávat noviny s nákladem přes 500 000 výtisků. Koncept jsme poté zavedli i u měsíčníku Olomouckého kraje.
Postupně se nám dařilo získávat další radniční či krajské noviny, například Zpravodaj města Strakonice, Mostecké listy, Prostějovské radniční listy a další. Souboji ve výběrových řízeních jsme si ověřili, že jedinou správnou cestou je noviny si řádně odmakat s podstatným dofinancováním z regionální inzerce, než chtít ze zakázek získávat desítky procent přímo od zadavatelů. Precizně se soustředíme na tvorbu obsahu a osobně se maximálně věnujeme inzerentům, čímž se nám podařilo získat stabilitu.
Po čtyřech letech vydáváme sedm vlastních titulů (z toho čtyři krajské) a na třinácti krajských, městských (a jednotlivých městských částí) participujeme. Další desítky inzertně zastupujeme. Jsme na startu vlastního on-line zpravodajského webu. Dnes má vydavatelství přes padesát spolupracovníků a roste. Základním stavebním prvkem našeho úspěchu stále zůstává proklientský přístup k zadavatelům, inzerentům i kolegům ve firmě. Díky tomu u nás vzniká parta lidí, kterou baví tvořit, starat se o vás a dále budovat vizi Regionálního vydavatelství.